Hiszpański temperament

Gnomo to po włosku krasnal, w Hiszpanii to sklep z pięknymi oraz oryginalnymi przedmiotami do upiększania wnętrz, otwarty w Walencji w 2010 roku. Chcąc uczcić swoje szóste urodziny postanowili przenieść się do nowej ulicy w popularnej dzielnicy Ruzafa i zaprosili hiszpańskie studio projektowe Masquespacio o zaprojektowanie nowego miejsca. Projektanci postanowili zatrzymać klimat lat osiemdziesiątych jakie zastali we wnętrzu, dodając do niego współczesny akcent. Granitową, gładką podłogę połączyli z białymi ścianami i odrobiną niebieskiego i zielonego. Tym zabiegiem stworzyli ciekawą przestrzeń zapraszającą klienta do zabawy designem i kolorem.

Zdaniem Any Hernandez, dyrektora kreatywnego Masquespacio: "biorąc pod uwagę, że sklep sprzedaje różnego rodzaju produkty rozmaitych firm, chcieliśmy stworzyć zabawną i radosną przestrzeń, pozbawioną chaosu ". Mowa tu o sposobie pokazania produktu, seria czarnych tablic i elementów graficznych, łatwych do przenoszenia, które zostały wykonane na zamówienie. Intencją zaprojektowania takich elementów jest szybkość zmieniania ekspozycji w dowolnym czasie, w zależności od aktualnego rodzaju produktów na sprzedaż. Hiszpańskie studio charakteryzuje się tym, że całe wzornictwo przemysłowe projektują pod wyłączność danego miejsca (np. wspomniane Gnomo), z wyjątkiem recepcji i licznika.

Jest to kolejny ciekawy Concept Store tej grupy projektowej, pełen kolorów, odważnych wzorów i lekkiego stanu bycia. Czysty hiszpański temperament.

Więcej na:

http://masquespacio.com/gnomo/

Wyszukaj wg tagów